Een staprobot (Innowalk) voor ‘t Weyerke

8 november 2023 - 1 januari 2025 €2,50 – €15,00

Evenement Navigation

Rotary Club Zonhoven heeft, naast de reeds gekende goede doelen die ze steunen, uitdrukkelijk gekozen om in het zorgcentrum ’t Weyerke de aankoop van een staprobot, de Innowalk, mee te helpen realiseren. Dit is een robot, speciaal ontwikkeld, om rolstoel patiënten de ondersteuning te geven om rechtop te staan en te kunnen stappen, om zo bij te dragen aan de fysische, maar ook mentale, gezondheid van deze patiënten.

Om dit te realiseren hebben we een pakt gesloten met ‘t Weyerke en gaan we samen deze prachtige sokken verkopen.

De beeltenis op deze sokken is de “Vliegenier”, een beeld dat je kan zien als je het domein van ‘t Weyerke opkomt. De Vliegenier is een beeld van Geertje Van Aken. De kunstenares vond inspiratie bij een jongen die ervan droomde om te vliegen, maar in tegenstelling tot zijn vriend de vogel was hij beperkt in zijn vrijheid en kon hij niet vliegen. Hij vertelde zijn droom aan de vogel en samen bouwden ze een mooi rood vliegtuig en zo vliegen ze samen avonturen tegemoet. En als de vogel vermoeid is, rust hij wat uit op de arm van zijn vriend. En zo gaat het er ook in ‘t Weyerke aan toe.

Indien u liever een vrije gift wil doen (met fiscaal attest) dan kan dit via deze link weyerke.be/nl/steun-ons

‘t Weyerke, Stijn VZW
Kempische Steenweg 555, 3500 Hasselt
KBO : 0439.452.461
BTW : BE0439.452.461

Begin:
8 november 2023
Einde:
1 januari 2025
Kosten:
€2,50 – €15,00
Evenement Categorie:
Site:

Tickets

Onderstaand nummer bevat de tickets voor dit evenement in je winkelwagen. Klik op "Koop Tickets" om bestaande deelnemersinformatie aan te passen en de hoeveelheid tickets aan te passen.
Sokken maat 36-39
Sokken 't Weyerke 36-39