• Dit evenement is voorbij.

Picknick 2022

22 mei 2022 | 11:00 - 14:00 UTC+2 Speelplaats De Zonnewijzer €15,00 – €100,00

Na het groot succes van vorig jaar kunnen jullie opnieuw genieten van een heerlijke picknick. We hadden gehoopt op een ECHTE picknick dit jaar in het Park Den Dijk maar jammer genoeg gaat het park niet beschikbaar zijn. Om de bloemetjes en bijtjes hun werk te kunnen laten doen mag er in mei niet gemaaid worden in het park. Omdat niemand zijn picknickdekentje in de distels wil uitspreiden hebben we beslist er opnieuw een afhaaleditie van te maken. Afhalen kan je op de parking van de Zonnewijzer.

Wees er snel bij om je bestelling te plaatsen want de boxen zijn beperkt, ons motto is “op is op”

Lekkere picknick manden die je qua aantal personen kan combineren. De boxen zijn verkrijgbaar voor 2, 3 en 4 personen en een kidsbox (aantal vrij te kiezen)

Datum:
22 mei 2022
Tijd:
11:00 - 14:00 UTC+2
Kosten:
€15,00 – €100,00
Evenement Categorie:
Site:

Speelplaats De Zonnewijzer
Kleine Hemmenweg 2
Zonhoven, 3520

Tickets

Onderstaand nummer bevat de tickets voor dit evenement in je winkelwagen. Klik op "Koop Tickets" om bestaande deelnemersinformatie aan te passen en de hoeveelheid tickets aan te passen.
Tickets zijn niet meer beschikbaar